Сервісне повідомлення після тривоги саботажу
Після тривоги саботажу в системі Integra Satel з’являється сервісне повідомлення, яке вказує на те, що в системі було порушено тампер, або втрачено зв’язок по шинам розширювачів та клавіатур з периферійними модулями розширення, зв’язку і клавіатурами. Також це може бути викликано знеструмленням модулів розширення, якщо модулі заживлені окремо від головної плати ПКП. Якщо в системі немає поточних несправностей, то достатньо ввести код програмування та решітку і повідомлення зникне з дисплею. А причину появи повідомлення можна буде переглянути якщо ввести код корисувача або адміністратора- зірочку та 5 і переглянути в журналі подій на клавіатурі.
Якщо дане повідомлення супроводжується миготінням індикатору “Аварія” на клавіатурі і після скидання сервісним кодом повідомлення залишажться на дисплеї, то причину не усунено і потрібно ввести код адміністратора або код програмування і натиснути зірочку та цифру 7. Буде доступно перегляд поточних аварій та саботажу. При виході з меню перегляду аварій, буде запропоновано видалити неактивні аварії з пам’яті аварій (Якщо активна функція “Пам’ять аварій до скидання”). Після усунення несправності, потрібно ввести код програмування і рещітку і повідомлення зникне з екрану.
Опцію “Сервісне повідомлення тривоги саботажу” можна відключити за допомогою команд:
Сервісний код – зірочка – цифра 9 – Опції – Різні опції – Інформація післа саботажу – деативувати клавішею 5 (повинна зникнути літера Т).
Після цього саботаж буде відображатися у вигляді тривоги саботажу і скидатися разом з тривогою.
Також рекомендовано відключити опцію “Пам’ять аварій до скидання”:
Сервісний код – зірочка – цифра 9 – Опції – Різні опції – Пам’ять аварій – деативувати клавішею 5 (повинна зникнути літера Т).
Після цього аварія буде скидатись автоматично по мірі її усунення.