Налаштування зв’язку ППК серії PERFECTA на ПЦС GPRS каналом

Спершу потрібно налаштувати параметри зв’язку GPRS для ППК PERFECTA. У PERFECTA SOFT відкриваємо вкладку “Модулі -> Телефон GSM”, активуємо потрібний слот SIM і прописуємо ім’я точки входу (GPRS APN). У нашому випадку використовується карта стартового пакету Київстар, для якого слід використовувати APN www.ab.kyivstar.net


APN мобільних операторів України:


  • Київстар
    internet
  • Lifecell (life)
    internet
  • Vodafone (МТС)
    internet
  • 3Mob (Utel, Укртелеком)
    3g.utel.ua


Далі переходимо до розділу “Функції”, відкриваємо вкладку “Моніторинг” та активуємо опцію “МОНІТОРИНГ”. Після цього прописуємо параметри моніторингу, перелічені у списку нижче (всі ці параметри Вам видає пультова компанія).


  • Ідентифікатор приладу повинен співпадати з пультовим номером об’єкта на ПЦС
  • Адреса ПЦС – зовнішня IP-адреса ПЦС
  • Порт – зовнішній порт ПЦС
  • Ключ ПЦС SATEL
  • Ключ GPRS



Для тестів пропоную ввести “Кількість спроб” = 10, а

“Інтервал між спробами” = 120.


При таких налаштуваннях аварія про відсутність зв’язку з ПЦС на клавіатурі з’явиться, якщо не буде зв’язку з ПЦС протягом 10 шт х120 секунд = 1200 секунд = 20 хвилин. У старій прошивці Аварія на ППК з’являється, якщо немає зв’язку з ПЦС протягом 3 хвилин.


Після вибору подій, не забудьте ЗБЕРІГТИ внесені зміни до ППК та зв’яжіться зі своєю пультовою компанією для тестування коректності функціонування моніторингу.


Дякую!